Fatmactn_6 33+5 bende aynı şekilde belden kalça altına doğru inen bi ağrı yatakta dönemiyordum yürüyemiyordum 3 haftadır çok sıkıntı çektim hamilelikte olan şeyler helede fıtık olunca sanırım iki kez katlanıyor ağrı ağladığ oldu o derece ağrı diyim benimkisi topallıyodum iş falan yapamadım zaten hiç kendinizi zorlamayın oldugunca istirahet edin süpürme silme falan bunlada girişmeyin birazda benim ondan dolayı daha çok arttı istirahat etmeye çalısın fazla yürümek te iyi gelmiyor magnezyum aldım bir haftadır tablet onu içiyorum çok sükür suan iyiyim sağlıkcı bir arkadasım önerdi hamile annelerin kullandığı Sizde danısın alın isterseniz