elfkara 16 haftalık olduk cinsiyeti 2 hafta önce öğrendik tam böyle ayyyy içime sindi diyebileceğim bir isim bulamıyorum Asil ismini ilk geçirdim kalbimden sonra yiğit olabilir dedim eşim yiğit ismini pek beğenmedi 😒 valla böyle arayayım harikaaaaa diyebileceğim onerileriniz varsa alırım rüyamda falan görsem keşke ya 😅🥲 Hamile oldugumu erkek olduğunu falan görmüştüm ahhahahaha
aysnrsvs elfkara 20 haftaligim bizim yok ismimiz kızımda evlenmeden koymuştuk çok zormuş şimdi oğluşum pıtırcığım diye bahsediyoruz 😍
minikbebegim19 elfkara 29 dayım bizimde belli değil bir isimle sesleniyoruz ama değişebilir 😂😂 sürekli değişiyor
Elifveoglu elfkara hala yok diyince son zamanlar sandım 😅 37. Haftaya girdik hala yok bizim de isim begenemiyoruz asil han güzel olabilir asil ismini seviyormussunuz madem 😍
Damlalk aysnrsvs 30 haftalığım hiç bahsi bile geçmedi 😄ikinci gebeliğim ama içimden geçen bi isim var eşimle knsmadık hiç
kubracyln Bende ilk öğrendiğim günden beri mercimek diyorum 😋 eşim mercimek diyince bakacak bizimki diyor 😂 ismini zorla belirledik Miraç koyucaz inşallah ama hala konuşurken mercimek diyorum ben alışmak zor olacak 😂
elfkara Tam Ay evet diyemedim ahahhaha Ay daha 16 dayız son zamanlar demeyin aman Bi anda korku geliyo 😅😅♥️♥️ Elifveoglu
glsmwm_ İlk oğlumun adı Giray Alp şuan ki oğluma da Çağrı Vefa koymaya karar verdik😊 onun haricinde Asil, Aren, Görkem, Efken, Mutlu, Yankı, Çınar, Pamir, Berkay, Aslan, Atlas, Güney, Arden size fikir olur belki 🦋
Merveee__1990 elfkara Muhammed Talha, Ensar, İshak, Yahya, Abdurrahman, Muaz, Bünyamin, Ömer Faruk, Mehmet Ali