Nilerkanc Haftadan beri bas Asagi pozisyonda 39 haftalik olduk ama hala asagiya inmedi balim 🥴 Hic belirtide yok dogmak istemiyor galiba benim kiz 😩 siz neler yaptiniz azicik tavsiye alabilirim🤩
Didem4957 Nilerkanc bizim kızda aynı 39. Hafta hep baş aşağı pozisyon da ama bi türlü kanala girmedi nişan veya su da gelmedi 😀