Kimler neler aldı? kullanıp memnun kaldıklarınız var mı?
Özellkle bebek arabası , ana kucağı ,oto koltuğu gibi ürünlerde hangi markaları tercih ettiniz? Ben çok şükür geçtim o yolları ama burda benim gibi kullanıp da memnuniyetini veya memnunşyetsizliğini dile getirmek isteyen çok kişi vardır diye düşünüyorum. Hem böylelikle yeni alacak kişilere baya fayda olur.
Öncelkle ben başlayım arabada da ana kucağında da çok marka değiştirdim. Şimdi çocuğum olsa ilk 1 yaş için doona sonrası için greentom classic alırdım, ana kucağında da ilk 4 ay 4moms sonrasında nuna leaf alırıdım 😇