Aysu123cicek Kizla gebe kadogimda 56 kiloydum simdi 18 -3gunluk gebeyim ve 52 kiloyum normalmi bilen varsa yazarmisiniz
ipekveannesi Aysu123cicek ilk hamileliğimde 7 kg vermiştim şu an 2.ye hamileyim 2.5 kg vermişim doktor başlarda normal dedi
maviananas Aysu123cicek ben sadece bir kilo vermiştim ana baya fazla verenler oluyormuş ilk aylarda iştahsızlık olduğu için zaten ileride illaki alacaksınız çok kafanıza takmayın. ben keşke biraz daha verseymişim bile dedim🙈
blueberyy00 Aysu123cicek ilk 3 ay normal diyorlar ama sonralarda vermek tavsiye etmiyor doktorlar ilk 3 ayda bende verdim baya 26 haftaa girdik daha 1 kilosunu alabildim geri
Aysu123cicek ipekveannesi evet ama bende affe derisn istifar istahsizlik olmadi onun icin biraz tediginim
Deryy Aysu123cicek ne iyi bende alsam hemen midem bulandı ona rağmen iştahım kapanmadı dha 100 günlük hemen 4 kilo aldım 😂😂
Eas Aysu123cicek 65 kilo ile hamile kaldım. Aşırı zor geçiyor halada öyle . 55 kiloya kadar düştüm şuan 31 . Haftadayız 71 kgyim .