Ozgurdidem hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah. Çok şükür baş ağrım olmadı. Sadece gaz problemi yaşadım. Onun içinde bi serum verdiler ve sonrasında rahatladım. Aklınızda olsun narkozu rahat atabilmek için bitter çikolata, türk kahvesi ve sade nescafe öneriyorlar. Ben hergün 2 paket bitter çikolata yedim