İlk öğrendiğimde 30du iki gün sonra 53 oldu kanamam ara ara olmaya devam etti. Doktor korkmamami biraz daha beklememi iki günde bir kontrol etmemi söyledi çatlatma iğnesi kullanmıştım şuanlik bişey yapamayacigini söyledi yükselmesini bekleyelim birazdaha dedi . Bı tanede öldü içimde kürtaj olmuştum 2020de.