gzdemirel Selam.9 haftalık hamileyim ve bugün kahverengi lekeler oldu.Bu neden olur? Çok değil ama korkmalı mıyım? ;(
Neroizm gzdemirel kahverengi leke dusuk tehlikesine isaret ediyor olabilir hemen doktora gorunmeniz lazim.
Burcan Canım bende 6 haftalıkken kahverengi lekelenme olmuştu. Muayene oldum sorun yok dediler olabiliyormuş bazı gebelerde bu durum. Ama çok dikkatli ol yinede. Ben biraz çok hareketli tez canlıyımdır. Hep gebe olduğumu unutup ani hareketler yapıyordum ondan mı bilmiyorum ama 11. Haftada kanamam oldu kese etrafında hematom olmuştu. Çok üzüldüm çok ağladım. Rapor aldım 20 gün yattım sadece yemek yemek ve tuvalet için ayağa kalktım bol su içtim toparlafı allahtan yavrum. Yani kısacası kahverengi lekelenme normal ama ilk 12 hafta dolana kadar çok dikkatli ol. Ağır kaldırma uzanma vs. Vs.
gzdemirel Cumartesi günü randevum var zaten beklesem mi acaba ? Sabah geldi biraz şuan yok. Dün temizlik yapmıştım ondan mı oldu acaba biraz endişeliyim
Burcan Benimde yoğun geçen bi iş günü sonrasında olmuştu anlamamıştım bile sonradan lavaboya gitmeye fırsat bulduğumda farketmiştim. Bence bi acile git baktır istersen belki önemli bişeydir. Progestan falan verirler. Ya da bişey yoksada için rahat eder.