Rumeysa-34-alakk 13+4 haftaligiz, bugün ikili tarama testine girdim bebeğin cinsiyetini soruyorum henüz erken diyip söylemiyorlar aynı durumda olan varmı benle aynı olan arkadaşım ögrendi cinsiyetini başka hastanede
sedaozdemirr Rumeysa-34-alakk 13+1 im.Doktorum erken dedı 16 haftalıkken gıdıcez garantı olsun dıye beklıyoruz