İli haftada sıkıntı yok .kuzenim 36.haftada 1400 le aldılar bebeği.küveZda kaldı 3 hafta kadar ama maşallah şuan minyatür bebeğimiz çok iyi. Perinatoloji takibinde doğurdu samsunda. Doktoruj tavsiyesi havuç suyu içmesiydi. Her gün mutlaka sabah akşam süt için.omega 3 mutlaka kullanın .arada ben b vitamini c vitaminimde alıyorum .demir ilacını magnezyumu asla ihmal etmeyin .Allahon izniyle bir şeycik olmaz. 4 kilo olan cocuk sağlıklıdır demek te biraz garip geliyor bana .