Gzdkrkgz Boncugummmm aynen bekliycem yaptırmıycam canım🙈 covid aşısı 2 dozuda hamile kalmadan önce olmuştum canım ama şimdi 3. Yü olmayı düşünmüyorum doğumdan sonra inşallah olurum diyorum🙏
Boncugummmm Mucizehonay aradan fazla zaman gecmeyince söyluyolar canm yaptrıp yaptrmayacagnı. Bn dha ol dm covt aşısını
mutlugebeee Boncugummmm ilk dozdan sonra oldu bende aşı olduktan sonra duydum daha önce duysam yaptırmazdım doktorum 2. Dozu ol dedi oldum onuda mecbur, 35’te doğum yaptım bebeğim 13 gün küvözde kaldı
Boncugummmm papatya56 anladm canm işte serklajlı lan çogu olmuyor bazıları oluyor bnde merak ettıgmden sormak ıstedm