Zynp44 Kızlar sabah kahvaltı yapıyorum öğlen daha sonra akşam 7 ye kadar sadece çikolata kek vs vs yiyorum yemek yada ekmek yemiyorum meyvede çok yemiyom sevmiyorum canımda çekmiyo pek. Çocuk aç kalıyo mudur sorun olur mu 21+0 dayız
Zehra9616 Zynp44 cocuk kuruumuuuustuuuuurrrrr 😂😂😂 kiz delimisin suyunu iyi ic o alacagini alir zaten telaslanma 😊
oguzweannesi Zynp44 aç kalmazda gelişimi açısından yemeğe ve meyveye yönelsen iyi olur kendini zorla biraz sevdigin yemekler meyveler vardır illaki
Zynp44 oguzweannesi var da yapıp yemeye bile üşeniyorum ağrılarım oluyo yada aç hissetmiyorum kendimi sürekli yoğurt yiyorum en azından bu iyi bişey ahahah