Merhaba öncelikle anlatmak istedim çünkü bende burdan okuyarak etkilenmiştim güç almıştım. Bir ay oldu doğum yapalı ama hala kopamadım burdan 😊 35+4 günlük doğum yaptim . O gün aşırı yorulmuştum abartmıştım temizlik misafir falan neyse gece 11 gibi uyuyordum birden ıslaklık hissettim yatak bildiğiniz sular içinde kaldı adım attıkça ıslandım. Taksiyi aradık hemen ama hiç korkmadım panik yapmadım çünkü ilk doğumum da erken olmuştu taksi gelene kadar 5 defa üstümü değiştirdim adım attıkça suyum gidiyordu tek korkum bebeğin susuz kalmasiydi. Hastaneye vardık ebe bir sinirli bi gıcık iğne yaptı ne için bu iğne dedim cevap yok. Alttan muayne etti hiç bi soruma cevap vermedi üstelik azarladı bu ne ya daha çok erken farkında mısın falan ded. Bende elimde olan bisey değil dedim. Neyse hiç bi bilgi almadan sabah doktoru bekleyin dedi saat 6 oldu sancılarım başladı hafiften sordum hemen doğum olacak mi yoksa biseyler yapacak mısınız diye . Doğum olacak dedi bekletemeyiz olacak dedi. Bende doktor gelene kadar sancimi sabırla çektim zordu tabiki ama dayanılmaz değildi. Uzanmamaya çalıştım skuat işte yürüyüş ne yapabiliyorsam yaptım saat 9 oldu doktor hala yok ebeler değişti ( yeni gelen ebeler muhteşem iyilerdi dualarım 8 ay boyunca ebeler iyi olsundu) yeni gelen ebe dedi ki sakin doğurma ben bi ellerimi yıkayıp gelecem bende tabi öyle deyince yok artık bu kadar kısa sürmez dedim işte ebe bana sancin olmadan ıkınma yorma kendini ama sanci gelince büyük tuvaletetini yapmaya çalış uzanırken dedi. Aynen de öyle yaptım 10 dakika geçmedi ebe kontrol edeyim derken koştur koştur çatala aldılar beni sonrası çok şükür kısa sürdü 10 dakika ve bebeğim çok şükür 2.700 doğdu kuveze girmedi sarılığı vardı biraz.