Rabiikk Gebeliğimin başından beri ekşi yiyorum, tatlı elma dahi yiyemiyordum ve bulantılarım, kusmalarım çoktu halâ ilaç kullanıyorum. Gören kız kesin diyordu ama oğlum oluyor 😍 Tatlı yemeden Hakkı doğurucam 😂
cerenmina Rabiikk sonradan tatlıya düşüyorsun 🤣 ben de senin gibiydim bir kavanoz tursuyu yerdim benim de oğlum oluyor 😊😊
Ahmetinannesi25 Rabiikk ben de aynı sekild3 tatlı yerken midem bulanıyordu yiyemiyordum daha doğrusu limon turşu acayip yiyiyordum benim de oğlusum olacak 🤩🤩🤩
Seda9507 Rabiikk hep ekşi yedim hâlâ tatlıdan çok ekşi yiyorum 4 gün sonra sezaryen doğumum olacak ve oğlum geliyor 😂
Rabiikk cerenmina Ahmetinannesi25 Bebiscann Seda9507 iremcannn1907 Dmllale Ay hanımlar yalnız olmadığımı hissettirdiniz teşekkür ederim 😂 çevre sağ olsun farklı gözle bakıyorlar 😬 yiyelim ekşileri doğuralım oğluşları 😍😍
iremcannn1907 Rabiikk aynı senin gibiydim sonradan ekşinin yüzüne bakmıyorsun deli gbi tatlı istiyorsun 😂
AysenurGA Rabiikk Bir kez daha hurafeleri çürüttük, kutlarım kızlar. Bende ekşici bir oğlan anası olucam inşallah az kaldı 😂😂
ilknurrerdemm Rabiikk bizim doğru çıktı hala ekşiye aşırı düşkünlüğüm var bulantılarımda devam ediyor 18+1 :)
_negolen_ Rabiikk bence bu ellerle alakalı eşimin arkadaşı müthiş tatlıcı bir adam 5. Oğlana hamile karısı😂 benim kocam asla yemez tatlı çikolata dondurma, bende çok tüketmem tatlı ama trakyalı bir komşumuz dedi beyin severmi tatlı ozaman oğlanın olur diye 😂😂 2. Kıza hamileyim
Azra_Mom Rabiikk bende doğru çıktı limon turşu ekşi elma en başından beri favorilerim tatlı çok nadir aklıma geliyor benim kız böyle olup kızı olanlar demiş bunu bu yüzden diye sanırım ama hep doğru çıkmıyor demekki 😂
AysenurGA Rabiikk Aynen öyle toplum bildiklerini okurken, iyice çöplüğe döndük. Teşekkür ederim, hepimiz sağlıkla alalım inşallah kucaklarımıza 🙏🏻💙
cerenmina Rabiikk vaaar. Arkadaşımın ablasi. Aramızda 1 hafta var. Ben 1 hafta öndeyim. Kızı olacak koca pastayı yiyormuş 🤣
Serapp11 Rabiikk çevremde kimi duyduysam ekşi yediğinde erkek çocuğu oluyor 😂 bende hep tatlı yiyordum benimde inşallah kızım olcak 😍 çarşamba netleşcek ama 😉