Nisandoyku Kızlar az önce lavaboya gittim çıktım ama adım atamıyordum resmen karnımın alt kısmı be kasıklarım o kadar ağrıyordu ki bir iki dk öyle sürdü ama şuan daha rahat belirti olabilir mi 38+2 yim