Merhaba arkadaşlar bende 15+2deyim bugün özele gittim bebeğin sol ayağı içe doğru kivrikti düzeltmedi bir türlü doktor bir ay sonra gel bakacağım dedi not aldı ama bu ay hala şekilsiz olurlar dedi ama içime kurt dustu sol ayağında sorun mu vardı acaba içe doğru yamukluk olabilir mi