Deleted27272 Kizlar merhaba aç olmamıza gerek var mı 22. Haftadayim. Detaylı ultrasona gireceğim. Çikolata falan yesem mi,? Bazende çikolatadan çok hızlı oluyor ultrasonda görünsün istiyorum 😊
Selin12- Deleted27272 canım tok olsun daha iyi olur ultrason a girmeden 30 dakika önce çikolata yiyin ve meyve suyu için o zaman güzel bakılıyor
dlrglnc Deleted27272 Tok olun ama çikolatayı yanınızda götürün doktorunuz gerekli görürse yedirir zaten . 1 ay önce Sinan Tan ile randevum vardı o yanında getir demişti . Bu sefer fazla hareketten göremez gördüğünüde anlamaz . Bende gerek olmadı zaten yeterince hareketli olduğu için 👶 ama yiyerek gelen birine neden yedin diye sordu bilginiz olsun 😊