Deletedmom15257 kesinlikle cok ilgileniyorlar etrafimda ozeldede dogum yapan var devlettede . Devlette her ayrinti kontrol ediliyor . Kac haftalik dogum yaptin
Mervesuat suan seninle daha iyi ilgilebirler canim bide zaten doktorlar girmiyor doguma ebeler giriyor . Gittigin hic bi doktor zaten imkansiz binde bir belki olabilir . Ben anadolu umraniye devlete gidiyorum cok memnunum ama herkez memnun olcakki randevu bulamiyorum cogu kez bende ole neresini bulursam aliyorum . Ama dogumumu kesinlikle jmraniyede yapicam . Varsa baska hastaneler dene bi surekli degistir . Hangidi icine sinerse . Ozel ekstra oda secenegi sunuyor bide doktorun doguma giriyor baska artisi yok 😊 bana para tuzagi gibi geliyor