Elif0611 5+2 olduğumda yani çarşamba günü kontrole gidicem 24 aralıkta beta değerim 1356 dı sizce keseyi görebilirmiyim? Daha önce kimyasal yaşadığım için okadar sabırsızlanıyorumki ve çokta korkuyorum 😔
Zehra9616 Elif0611 keseyi gorursun tabi varsa ama kalp atisi icinde beklemen gerekicek acele etme bence 6 7 haftasa git garanti olsun