Ozlem5352 Hayırlı aksamlar arkadaşlar 24. Haftada olup kamu personeli idari izin kullanan oldu mu hala devam ediyor mu acaba ?
zynpada Ozlem5352 ben kullandım canım yeni bitti, doğum iznini başlattım geçen hafta. Doktorumdan 24. haftayı doldurduğuma dair belge aldım müdürümüze verdim, onaylayıp memura gönderdi
Zba İdari izin bittikten sonra, 32-37 haftalar arası çalışabilir raporu alıp doğum sonrasına aktaran var mı ? Müsade ediliyor mu
Zba EfDi bunun için doktordan 32+0 olduğumuzda çalışabilir raporu mu almamız gerek 32-37 haftalar arası çalışabilir diye
Zba Bu izinler son adet tarihine göre midir yoksa bebeğin ultrasondaki gelişimine göre mi 24+0 veya 32+0 ?