Mucize_mm canım bende 20 küsür gün önce kürtaj oldum . İğneden korkan ben birde uyuşturulmadan oldum . İlk gebelikte normal sayılıyormuş kalp durması . Bebekte eksik olan birşey olduğu için rahim kendi bebeğin gelişimini durduruyormuş . Bebişimiz melek oldu ama biz onun annesiyiz ❤️8+3te kalbi durmuş 9+4 olması gerekirken . Dünyam başıma yıkıldı sandım . Günlerce ağladım psikolojim yerle bir oldu . Bi doktor yasıyor dedi yalan söyledi 3 doktor öldüğünü söyledi ve hiç birine bebeğimin kalbi durmuş demedim ne dicekler diye sustum. Rabbime havale ediyorum sağlıklı diyeni.