İnternette şöyle bir yazı okudum
‘Uzmanlar, ikinci trimestr döneminden sonra portakal suyundaki fruktozun bebeğe geçmesi durumunda bebeğin kilolu doğmasına sebep olabileceğine, şeker hastalığına yol açabileceğine dair uyarıyor’
Ben her gün yiyorum canım çok istiyor çünkü 😐 Böyle her gün tüketip bebeğinde bu tarz birşey ortaya çıkan var mı ?