Herkese iyi akşamlar, bugün kontrolümde 50 grlık şeker testi yaptırmıştım, sonucu 160 çıktı yani yüksek malesef. Bu yüzden ikinci bi teste gerek olacak.Sormak istediğim şey şehir hastanesinde takipliyim aslında ama özel hastanede takipli değilken şeker yükleme testi nasıl oluyo? Randevu mu almam lazım yoksa acilden yaptırabilir miyim?🙄