Ozgurluk Yapmayın ne olur, ne olursa olsun yeter ki sağlıklı olsun diye dua edin🙏🏼 Bebek sahibi olmak için mücadele veren, bebeğini kaybeden annelere büyük haksızlık... elbette merak ediyor, heyecanlanıyor olabilirsiniz ama ne önemi var ki? İkisine de şükredin...