Busrra Nazmiye42 Tüp bebekle hamile kaldiktan sonra normal gebelik süreci işliyor. Saglikli beslenme ve doktorunuzun onerdigi ilaclari uygun kullanmak gerekiyor. Mümkün olduğu kadar paket gıdalardan da kaçınmak tabi, saglikla alin kucaginiza inşaAllah
Gulaksu Nazmiye42 bende bugun 6 haftalığım gittim 2 kese göründü alttan muaneyi kabul etmedim karından göründü ama içşnde embriyo var mı bunun cevabını vermek çok erken dedi karından
-Fatmaaa- Nazmiye42 10. Gün 90 12. Gün 181 yarın bir daha kan vericem 16. Gün olucak yarının ki bakalm hayırlsı🙏
Cananyildiz merhaba bilgi almak istedim tüp bebek ne kadar tuttu ve hangi şehir de yaptırdınız? Sizde veya esinizde sorun varmydi aşılama denemişmiydiniz? Nazmiye42 -Fatmaaa- @Gulaksu
Nazmiye42 Cananyildiz ben Konya’da Medicana hastanesi Necati özcimen Dr yaptırdım bu ikinci yaptırdım ayni doktorda 1.cide bı oglum var 3 yaşında ikincide 6 haftalık hamileyim 20.000 TL ye vardi ücret ama doktordan da hastanedende çok memnunum 4 tüp bebek denemem oldu ikisi olumlu
Gulaksu Cananyildiz aşılama denedik cok gereksiz bişey olasılığı %18 o da heesey anne baba da normalse. 1 aşılama 1 tüp bebek denedim olmadı. Kayseride acıbadem hastanesinde mustafa taş a git instagramda da sayfası var onda yaptırdım ve ikizlere hamileyim İnşaAllah kalp atışı için bekliyoruz