Evet normal dogum oldu benim ılk bebegım ve asla sancım acılmam olmadı 41.haftam dolunca yatıs verdiler herseye müdahaleyle oldu alttan fıtıl verdıler acılma olması ıcın acılmam oldu bı kac saat sonra ardından da sunı verdıler genel olarak hastane doktorlar ıyıydı sadece bı ebe vardı o bıraz gıcıktı sureklı tersler gıbı orda sonucta sen acı cekıyosun korkuyosun senı azarlamaya calısıyor