Gulak depsizoo bana en son 60 lira demislerdi suan daha fazla olabilir saglik ocagina randevu alip gidip orda yaptirabilirsiniz sabah 9-10 gibi yapiyorlar
charlottececi depsizoo ertesi gun dusuyor e nabiza. Ben ozelde acilde parayla yaptirmistim. 300 tlydi hic unutmuyorum 😂 doktora muayene olsam daha ucuz demistim. Ertesi gun e nabızda cikmisti. Ben hastanenin sisteminden 2 saat sonra ogrenmistim hamile oldugumu 🥲
melikeguneyozalp Benim gittiğim özel hastanede kendi sitesinde e sonuç vardı laboratuvardan verilen numara ile girmiştim.😊
Asyaayaz1 depsizoo sus len sanki sen yazıyon hem anamdan emdiğim burnumdan geliyor Asya sayesinde🤣🤣gebelik şüphenmi var
Yesim Gulkar Özlem Bolayır ilk doğumumda onunla oldu valla üzerine tanımam çok anlayışlı şeker gibi kadın
Alcerem depsizoo fiyatını hatırlamıyorum 9 ay oldu ama daha önce yaptırdığım negatif olan testler hemen e nabıza düştü ama pozitif olan testim çıkmadı demin yine baktım o tarihte yok bi şey. Şaşırmıştım hatta. Hastanenin e sonuç kısmında çıkıyordu bi tek.
maviananas depsizoo bana verdikleri numarayı hastanenin kendi sitesinden bakarak öğrenmiştim üç aç önce 25 liraydı