Aybkesnlk 13+5 te ikili testte doktor kız dedi. %90 . Genelde kız bebekler gec ogreniliyor diye sasirdim. Bu hafta öğrenip doğru çıkan var mi ☺
Kaya34 Aybkesnlk bende kızımı 12 haftalıkken öğrendim gayet normal ultrason iyiyse gayet net görebilir
Lavinia_35 12- haftada kız dedi 13- da erkek dedi hatta kendimizde gördük orda üçken bir şeyler bakalım bir ay sönra netleşir