22 haftalık hamileyim 22 haftadır her gün paso gözlerim şişip kızarana kadar ağlıyorum sonra başım ağrıyor ona da ağlıyorum aynaya bakıyorum gözlerime bakmak için gördüğüm manzaradan sonra yine ağlıyorum sonra bebeği de üzdüğüm aklıma geliyor ona daha çok ağlıyorum ağladığım için ağlıyorum çok zor Bi durumdayım ya 🥺