Kızlar allah aşkına 27+5 iz yahu ağzım bir dakika boş durmuyo yemekten kalkıyorum geliyorum bişeyler kıdırdatıyorum sonra ya meyve ya abur cubur en fazla 1 saat duruyosam duruyorum ara ara ve hep açım…. nolur benim gibi olan varsa yazın her yemekten sonra pişmanlık yaşıyorum 😂🤦🏻♀️🤰🏻😢😓😅