34 haftalığım aşırı kabız oldum 3 günde bir çıkıyorum ya da 2 gün bir kullanabileceğim bir ilaç var mı kızlar evde dubbalac var bide dulcosft hangisi hamileler için uygun bol su içende biriyim sebze ağırlıklı besleniyorum 2 tür kan ilacı kullanıyorum kansızım onlar kabızlık yapıyor mecbur kullanıyprum tuvalate oturup yarım saat bekliyorum yapamıyorum bir türlü ıkınmak iyi değil ama ıkınıyprum yok 😒