Arkadaşlar yarım saat önce yıkadığım battaniyeyi kapıya asmak için uzandım. Göbeğimin sağ taraf içinde yanma hissi var şimdi belki de psikolojiktir bilemiyorum 😔. Netten bakıyorum düşüşe sebeb olarak görülüyor. Şuan çok korkuyorum böyle bişey mümkün mü gerçekten ? 7. Haftama girdim bişey söyleyin Ya n’olur 😔