Ftos İçinizde klomen veya femara kullanan kullanmış anneler çatlatma iğnesiz kullanan oldumu sizce hangisi daha etkili dr randevum varda başlatmak istiyorum onların diyeceği yok :/
tubatunnc Ftos Klomen kullandım ve çatlatma iğnesi olmadım doktorum gerek görmedi ve tam 1 sene denemeden sonra klomen kullandığım ay gebe kaldm çok şükür o yüzden klomenin faydasına çok inanıyorum kendi açımdan inşallah sizede şifa olur☺️
edb06 Ftos bana da kendisi catlayabiliyorsa en iyisi boşuna hormon alma, ovulasyonla takip et catlamazsa gel dedi hemen çatladı benim.
Yusufayazin__annesi Ftos femara kallandim catlatma ignesi kullanmadan ilkinde kist vafdi ginde 2 kez icihordum patlatdi ikinci ay kimyasal gebelik yasadim 3 ayimdada kendi kendime ogluma hamile kaldim 👍 ben onda fayda gördüm
Bsraclkn Pkoslu biri olarak 1.5 senedir bebegimiz olmuyodu geçen ay klomen kullandım şuan 6 haftalık hamileyim allaha şükür ilk ay hamile kaldım igne felanda kullanmadım