Kızlar ben bugün kontrole gittim 24+4 teyiz kız diyorlardı hep bugün şişlik görüyorum testiste olabilir dedi ödem de olabilir yani erkek olabilir ama kızsa ödemde olabilir dedi eğer kızsa ödem olması kötü birşey mi şaşkınlıktan birşey sormadan heri geldim 😁