Kızlar , benim 2 gün oldu diyete başlayalı ve 2. Günüm bugün çok hızlı düştü hadi gelin birlikte günlük açlık tokluklarımızı paylaşalım burada benim bugün Sabah açlık:91 /Tokluk:105 Öğlen Açlık:85 /Tokluk:131 Akşam Açlık:91/Tokluk:133 çıktı. Doktor Açlığın 100 altında tokluğun 140 altında olması gerektiğini söyledi bana sanırım insüline gerek kalmayacak.☺️
Bir de anlamadığım birşey var kiminin diyetle bile düşmemiş şekeri. Acaba diyorum bende gercekten gebelik şekeri var mı yok mu diye düşünmüyor değilim. Şeker yükleme testi gününün önceki akşamı ben biraz ağır yemiştim ve çikolata yemiştim akşam saatlerinde tetikledimi bilmiyorum. Neyse uzun yazdım :) Bu cuma gidiceğim doktora bakalım ne diyecek😊🙏