hamilemommy Merhabalar 10+6 haftalık hamileyim içime kız bebek doğuyor 😍Sizce kız bebek belirtileri nelerdir ? Sizin belirtileriniz nelerdi 🥰
CinarlibirTuba hamilemommy bende 13+3 haftalık hamileyim ikinci bebeğim ilki erkek oğlumda yaşamadığım herşeyi bunda yaşıyorum kız olduğunu düşünüyorum ama kendimi de şartlandırmak istemiyorum mide bulantısı tatlıdan nefret etmek sık hastalanmak bağışıklık sifirlarda bendeki belirtiler bunlar
iremss hamilemommy valla kızım oldu ama gebelikte hiçbir belirtim yoktu, bulantı falan hiç olmadı, normal hayatıma devaö ettm, ultrasonda göstermemişti kzıım, geç öğrenmiştk cinsiyeti
ipekveannesi hamilemommy ilk çocuğum kız tüm klâsik belirtileri yaşadım. Tatlıdan nefret ettim çok bulantım oldu. Aşırı midem yandı. Çirkinleştim yada ben kendimi öyle hissediyordum 😅 Şimdi 2.bebeğime hamileyim bunda herşeyin tam tersini yaşıyorum. 7/24 tatlı yiyorum. Bulantım yok denecek kadar az. Herkes yüzüne güzellik geldi diyor. Eltimlr görümcem eşimle iddiaya girdi 😅 eşim kız onlar erkek diyor. 11+1 günlük hamileyim henüz cinsiyeti öğrenmeye var 😂 Allah gönlünüze göre versin ♥️
Ahmetinannesi25 hamilemommy ilk bebeğim kızdı midem çok bulanıyordu yediğim hemen çıkıyordu tüm gün geçmiyordu mide yanması çok aşırı oluyordu ama ikinci hamileliğim şimdi sadece sabah bulantılarım oluyor kusma çok nadir ac kalırsam gün için de bulanıyor kalmazsam o da olmuyor
eymenela-moms CinarlibirTuba benim de oğlumdan farklıydı bu hamileliğim dediğiniz şeyleri yaşadım bugün öğrendim kızmış inşallah sizin de gönlünüze göre verir Rabbim.
Hzlkaya CinarlibirTuba kız olabilir çünkü benimde ilk bebeğim kız 17.haftaya kadar kustum hiç tatlı yiyemedim hep tuzlu ekşi şeyler yedim hiç ödemim ağrım sızım olmadı çok şükür şimdi oğlana gebeyim mide bulantım hiç olmadı tatlı diye ölüyorum eğer eşim çikolata bile almadan gelsin ağlıyorum aşırı duygusalım sırt bel ağrım çok fazla 🤦🏻♀️
CinarlibirTuba iremss bende oğlumda geç öğrenmiştim hatta geç öğrendiğim için kız falan dediler büyükler ama erkekmis
SerraveAnnesii Benimki de kız 28+4 bu zamana kadar hiç belirtim olmadı hamile olduğumu göbeğim çıkana kadar anlayamıyordum 😂 belirtilerle bir alakası olduğunu düşünmüyorum
CinarlibirTuba SerraveAnnesii benim de oğlumda hiç belirtim yoktu ikinci gebeliğim zorlu geçiyor belirtilerin alakası olduğunu sanmıyorum ama yine insan biseye inanmak istiyor belirsizlik çok kötü bişey
SerraveAnnesii CinarlibirTuba Bebekler sağlıklı olsun gerisinin önemi yok zamanı gelince zaten cinsiyet öğreniliyor 😇
CinarlibirTuba ipekveannesi Kızınızın yüzüne bakın bence yüzünde yada burnunun üzerinde damar var mı bide kızınızın yüzünde erkeksi bir sertlik var mı ben arkadaşıma ikinci çocuğun erkek olacak demiştim kızında erkeksi görünüm ve burnunun üzerinde damar vardı doğru çıktı 😂🙄
ipekveannesi CinarlibirTuba damar yok ama bebekken erkek gibi derlerdi 😅 sadece dün rüya gördüm çok etkilendim rüyamda ultrasonda bebek gösteriyordu doktor bak oğlun burda dedi ilk kez böyle rüya gördüm
CinarlibirTuba ipekveannesi Allah gönlüne göre versin tabiki insan birinsen varsa diğerinden de olsun istiyor inşallah rüyaların gerçek çıkar bende öyleyim çünkü benim de oğlum var kızım olsun istiyorum