EmnChn Merveyldrmmm ben ilk tekmesinde hissettim hamile olduğumu. Çünkü 7. Aya kadar karnım çıkmadı. Hamilelik belirtisi bile olmadı. Uyku dışında 😴 ama 7. Aydan sonra başladı ağrılar sancılar ooo dedim ben hamileyim 😁