Royem62 İnşallah olur duam seninle🤲🏻 Ben 1.5 yıllık evliyim canım bebek hiç düşünmüyodum ama sonra bir anda karar verdik korunmayk bıraktığım ayda oldu. Bende akıntı ve uygulamadan bakmıştım. Yumurtlama günü ve sonraki iki günü değerlendirmiştim. Herşey güzel gitti hemen hamile kaldım diye çok sevindik ama 8. Haftada kürtaj olmak zorunda kaldım kalbi durdu bebeğimin. Çok kaptırmıştım kendimi çok alışmıştım ona oyuncağı elinden alınmış cocuğa döndüm resmen. 3 ay sonunda korunmayı bıraktım kürtajdan sonra belki yumurtlama günlerim değişmiştir diye takip ediyim dedim. Biraz uzun oldu ama benim durumlar da böyle 🤷🏼♀️