ftmnr_ Gzmelc görürsünğz inşallah ben beta 709 iken bi doktora danıştım bi hafta sonra görürüz keseyi dedi. Bi hafta sonra gördük. Bir gün arayla test yaptır 2 katına çıkmışsa normaldir. Haftaya tekrar tekrar git. Normaldir inşallah.
01rebirth Gzmelc canım korkma ben 1300 ile ögrendim, bir hafta sonra gittim hastaneye biraz zaman geçsin tedirginde olmazsınız hem
GizemB05 Ben direk görmek için gittim o kadar küçük gözüktü ki doktor bile emin olmadı kan verdim 2501 çıktı
Gzmelc ftmnr_ ahh insallah bozulmus gebelik olabilir dedi ona cok stres yaptim icerde kan pihtisi gibide bisey duruyo dedi oda tam anlamadi halbuki iyi bi doktor ama 😞
Gzmelc 01rebirth bakalim insallah oyle olur ikidir beta yapiyo 280 di 3 gun once artmis 1040 olmus artista var halbuki😞
EmnChn Gzmelc benim o haftada betam 21.000 di kese var bebek şimdilik yok. 8. Haftada gel o zaman görürüz dedi. 8. Haftada hem bebeği gördük hem de kalp atışını duyduk☺️ Biraz geç gözükebiliyor. Moralini bozma🌸
Gzmelc EmnChn ya insallah cok stres oldum ilk hamileligimde boyle olmamisti gec dollenme buna mi deniyor peki
EmnChn Gzmelc iyi düşünün iyi olsun. Atın aklınızdan olumsuzlukları🌸 geç döllenme olabilir tam bilmiyorum. Yanıltmayım sizi. 10-11. Haftada bile gören var. Evet beklemek çok zor geliyor çok iyi anlıyorum sizi. Akışına bırakın🌸
Seydaisik Gzmelc Beeeenn🙋🏻♀️ Betam 2000 küsür ama göremedim perşembe yeniden gideceğim. Ultrasonda görünmedi vajinadan bakacak doktor ama kesemin olduğunu söyledi bekliyorum bakalımm🤷🏻♀️🥰 Canını sıkma herşey Allah’tan 🙏🏻❤️
Gzmelc Seydaisik cook sevindim canim insalah bebiside gorursun bende kesede gozukmedi hala malesef bakalim rabbim herseyin hayirlisini nasip etsin dualarim seninle🤲🏻