Hilalkl Duygu2216 var canım kan testi yaptır bence kesinleşsin bende böyle öğrendim suan 11 haftalığız ☺️
CinarlibirTuba Duygu2216 hayırlı olsun canım adet olacağım gün olmayinca bende test yaptım aynı bu şekilde çıktı hatta inanmayıp kan vermiştim kanda çıktı şuan 13+3 deyiz
Azra_Mom Duygu2216 var canım hayırlı olsun sağlıklı bir gebelik olduğundan emin olmak için kan verirsin yarın 🙏🏻
Hilalkl Duygu2216 kesin var canım cizgi gayet net benim testim daha silikti hemde kan ver netleşsin ❤️
Busraaaaaa__ Bende reglmın ilk günü olmayınca yaptım benimde böyle silik çıkmıştı ikinci çizgim kan testi verdim orda çıktı bencede kan ver canım
Duygu2216 Cennetkusu192 teşekkür ederiim valla benim paylaştığım resme tıklayın ordan hesap açın kendinize bende az önce birine sorup paylaştım bende pek bilmiyorum
Simge34 CinarlibirTuba abla bende yumurtlamadan itibaren bugun 11.gunn idrarimda silik cikdi kan testini yeni verdim adetime daha 4 gun var idrarda cikip kanda cikmama ihtimali varmi abla gebelik once kana sonrami idrara geciyordu
CinarlibirTuba Simge34 önce kanda çıkar şimdi varsa düşük bir değer çıkar sana der ki iki gün sonra gel yükselme var mı tekrar test yapalım der bı kan testi vermende fayda var
Haticecebrail Benim testim sizinkinden bayagi bir silikti hayalet çizgi gibi birseydi.sabah kan verdim sonucum 54 çıktı doktorum daha çoook yeni bol bol dinlen demisti yeni tutundugu icin🙂
Haticecebrail Duygu2216 Amin.. Rabbimizin bizlere tattirdığı bu mutluluğu,çocuk sahibi olmak isteyip de olamayan tüm kardeşlerime nasip etsin.Sizinkini de hayırlısıyla kucağiniza versin😊