Tomrisinizi Ozgurluk yoo aksam yapmistim 😊 yengemin de cok kopurmustu oglu oldu . Ama cok kaptirmayin kendinizi bilimsel bisey degil sonucta .
Efuli53 Ozgurluk misafir gelcek brazdan gece yaparm 🤣 arkadasm yaptı köpürmedi ama daha cınsıyetı bellı degil bakalm dogru mu cıkcak.
Fatimaylmz Ozgurluk valla bende inanmamistim ama sırf buna bel bağlamak saçma geliyor insana tabi hayırlısı
Havvateskan Aysqul ben de karbonat testini yapmıştım aylar önce 😊 hiçbir şekilde köpürmedi ve kızımı bekliyorum şuan 😍 yani bende doğru çıktı 😘 erkeğe hamile olan annelerin idrarında amonyak miktarı arttığı için karbonata dökünce köpürüyormuş..
AyazAdamom Btlblbl bende klorala hamilelik testi yapmıstım köpürmüştü beyaz beyaz yanlıs cıktı ama 😅 suan hamileyim 15 haftaya giricez karbonat testiyle cinsiyet testi yaptım o dogru çıktı 😊