Beno minikportakal Ben içiyorum geceleri 😁😂 bı sorun yok gibi duruyor paketli gıda bı yararida yoktur tabiki ama abartmadan içiyorum geceleri
Ryhnmhmtuna minikportakal bebeğe kilo aldırıyo diyolar valla genelde ben de içiyorum arada hoşuma gidiyo 🤤
NBA minikportakal doktorum da nesquik gevrek ye dedi sütlü kilo aldırmak için bebeğe bide muz la badem ceviz 🤰
minikportakal Beno bende bi bardak içeyim dedim canım istedi de kakao pek önerilmiyormuş o yüzden sorayım dedim 😂
Poyrazin_annesi minikportakal aman hıc bısey olmuyo bn sıgara fln kullanmıyrm ama bebege en zararlısı sıgara mesela ama arkadasım içiyo devamlı bıseyde olmadı 😂 tabı tavsıye etmıyrm yınede
Ryhnmhmtuna minikportakal ahaha 🤣 ben de pek içmezdm normalde ah bu hamilelik şiştim davul oldum yuvarlancam yakında 🤣😋
Bebetonunannesii Eşim almaya gitti teşekkürler kızlar 😅 o programı sil dio 😅😅😅😅 gitti söylene söylene adam
Ryhnmhmtuna minikportakal o iştah zaten mide bulantısı bitince başlıyo bol bol kilo oluyo 6 kilo aldım 10 haftanın içinde 😥 27 haftalık bu arada 2. Gebeliğim 🤗