Ceren_01 aynı dert bende de vardı. Duphalac verdi benim doktor çünkü artık dayanamıyorum. Bu hafta gittim. Bı etki etmedi dedim. Doktor şaşırdı.
Bol su icmiyosun demekki dedi. Oysa bana iciyormusum gibi geldi.
34 haftaligim. 32 de izne ayrıldım. İşyerinde hergun ölçüyle 2 litre içiyorum, hiç kabızlık çekmedim.
Şimdi izinde az içiyorum farkettim. Herşeyin başı su. Bence bol su sorunun büyük kısmını çözer☺️