gamzecee evet daha önce bir kaybım olduğu için çok korkuyorum 11 haftayım diye kontrole gidip kalp atışının duyduğunu öğrenmiştim. İnşallah bu sefer hareketlerini görmeyi nasip eder Allah ❤️ Sizde inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız evladınızı Allah her gidişinizde güzel haberlerle hastaneden ayrılmayı nasip etsin 🌸