Çikolata atölyesi sitesinde yaptırdım. İsimli metal kutuda 100 adet tek tek isimli paketli…sanırım 160 TL idi. Yanında kolonya şişesi ile 3 günde geldi. Tadına da baktım taze ve çok lezzetli.. zaten Pelit çikolatası kullanıyorlarmış. Ben memnun kaldım tavsiye ederim.