Gokcemcelik Yaa bende çalışıyodum herşey harikaydı. İlkinde doğuma bile koşarak gitmiştim bunda çorabımı giyemiyorum 😂😂 Benimkide aşağıda 35 haftalık şuan, hatta hareketlerini de çok aşağıda hissediyorum. Doktorum kanala bile girmemiş öyle hissetmemen gerekiyo diyo. Karnımın şeklinden sancın mı var dedi evet dedim ama nstde çıkmıyo. Öncekinde sancı çıkıyodu hissetmiyodum bu çok farklı 😅