Merveebuluttt Kızlar Bugün yine kaset test yaptım negatif ama diğer yazılarındaki. Belirttiğim gibi ilk gebeliğimdedr 3. Haftaya kadar negatifti bu sabah lekelenmem oldu pembeye yakın acaba hala adet olmadım acaba diyorum hala Ümit varmıdır
Aslanmom1 Merveebuluttt sökülme yoksa test yap canım. Ben de adetime 3 gün varken lekelenme gelmişti ertesi günü test yaptım o zaman pozitifi görmüştüm.
sehrengiz_8 Merveebuluttt yerleşme kanamasında pozitif çıkar test döllenme oluştuğu için negatif çıkması şüphelendirdi adet olabilir
annesinin_beybisi Merveebuluttt ben yerleşme kanamasından 2 gün sonra pozitif gördüm 1 kez geldi bu kan bir daha gelmedi
Merveebuluttt sehrengiz_8 bilemiyorum ilk doğumumdan sonra bile adetim düzensiz olmadı kendimi bildim bileli düzenliyim ve hala bi sökülme yok dünden bugüne
Dido_ Merveebuluttt İnternette yerleşmeden 5 gün sonra idrar tahlilinde çıkar yazıyordu. Ben ole pozitifi görmüştüm.😊
Merveebuluttt annesinin_beybisi aynı bendede dün lekelenmem oldu bu saate kadar bişey yok korkuyormuşsun olucam diye ve arada bi sancı giriyo alt bölgeme çokta heveslenmiyorum eğer 3 güne olmazsam ki adetim geçti test vericem