Ecem27 Kızlar 33+3 oğluşuma hamileyim.dün geceden beri bel ve kasık ağrım var geçiyor gibi ama geçmiyor,kasıklarım regl ağrısı gibi ağrıyor 😣 normal mi Yarın kontrol var NTSye de gireceğim ilk kez korkuyorum da 😓😓
esrayce Kaç haftalık sancım agrın varsa alttan parmakla açilmana bakar tabi erken gebelik varmı yookmu diye 40 haftalık oldum ben bugün baktılar acılmam yok Ecem27
Ecem27 esrayce 33+3 haftalık şu anda. Bakar mı bilemedim 🤷🏻♀️ çatı muayenesini sorduğumda doğuma 10 15 gün kala yapıyorum dedi ama şimdi bu ağrılardan dolayı bakar mı acaba