Yagmurkaragz Kese Yanı kanaması sadece erkek bebeklerde mi oluyor bazı kişilerden böyle birşey duydum da başına böyle bişey gelen kişilerin bebeklerinin cinsiyeti ne oldu?
gamzosgamzos Yagmurkaragz benimde kese dışı kanama alanım vardı 16.haftaya kadar ama bebeğimin cinsiyeti kız 😊
bilgegk Yagmurkaragz merhaba ben erkek bebekle alakası olduğunu düşünmüyorum bir yakınım kızına hamileyken sürekli kese yanı kanaması vardı şimdi aynı durumda benim, benim bebişin cinsiyeti halâ belli değil ama 👼
Mercimek1234567 Yagmurkaragz bnmde kanama alanim var 6 haftaligim ve cok basindayim birde korkuyorum cok sukur bu zmanaa kadar kanama alani olup gelen insanlari okuyunca cok sevindim hayrlisi neyse saglikli yine gelsin bnce kiz erkek veren Allh kanama alanıyla felan isi olduğunu da düşünmüyorum pek.
Yagmurkaragz gamzosgamzos yaaa buna çok sevindim bende kız istiyorum Allah sağlıkla hayırlısını versin tabi ama tutturdular kanama erkekte olur diye
gamzosgamzos Yagmurkaragz yaa benimde cevremdekiler hep erkekte kanama olur dediler tabi inanmadım onlara ama ne biliim kendi erkek bebeklerinde olup kızlarda olmadığını söyleyince acabamı dedim 😊 Rabbim gönlüne göre versin inşaAllah 😊
Yagmurkaragz bilgegk Ya bana da çok saçma geldi zaten ama öyle bı ısrarla söylediler ki buradaki annelere de bir sorayım dedim
Missewos Benim kese yaninda bitmez tukenmez bi kanamam var hala cok buyuk 12 haftadan 15. Haftaya kadar devam ediyoruz hala malesef erkek gibi dedi doktorumuz
Cerenktkc Benimde kese yanımda kanama alanı vardı aylarca progestan içtim şuan 38. Haftadayız ve bebeğim erkek onunla alakası yok yani
Yagmurkaragz Gercekmucizem valla ben yatamadım 6 haftalıkken ilk dışarıya gelen adet kanaması gibi bı kanama oldu o sırada 3 gün yattım sonra kalktım çünkü 2, tane oğlum onlarda benden ilgi bekliyor
Cerenktkc Gercekmucizem valla doktorum yatmamı söyledi ama ben yatamadım çok bir yattım iki kalktım gibi düğün nasibi varsa her türlü geliyor valla ben çok zor geçiriyorum hamileliğimi sen dua et sadece kanama alanı var o geçiyor zamanla
Goz-deeee Yagmurkaragz Benim de kanaama alanım var çok büyük üstelik bende yatamıyorum 20 aylık oğlum var ve dpktor da çalış diyor bana bilmiyorum ki😌
Gercekmucizem Bende de kanama alanı var ve ne zamana kadar böyle sürecek bilmiyorum, 2 haftadır raporluyum ama ne kadar idare edebilir işyerim bilmiyorum tabi 😔 10 haftalık bu arada hamileliğim
Cerenktkc Gercekmucizem ben işten çıktım yatmak için kanamam olmuştu kanama alanım vardı. Hatta parça düşürdüm doktorumun anlaşmalı olduğu hastaneye gittim bana kese bozulmuş düşük olmuş filan dendi kürtaj dendi. Ertesi gün kendi doktoruma kürtaj olmak için gittiğimde bebeğimin kalp atışını duydum. Dua et bol bol yiyeceği ekmek varsa geliyor merak etme sadece dikkat et. Şuan 38. Haftadayım haftaya salı doğumum var çok şükür herşeyde normal şuan
ikizlerin_annesi__ Yagmurkaragz Benimle dokuzuncu haftada Kes etrafında kanamam olduğunu öğrendim geçti çok şükür cinsiyeti erkek