Hifaberra Kızlar 10 ay önce sezaryen doğum yaptım 8 haftalık hamileyim. İki sezaryen arası yakın olan var mı zorluğu kolaylığı oluyor mu ?
Deniz2961 Hifaberra Kizm 16 aylikkn acil amluyta alındım spinal sezeryan yerim tekrardan açıldı DGM yapar gibi çok zorlaamdi açıkçası
Sinem_20 Hifaberra benim 3 defa arka arkaya oldu kesim hep aynı yerden bi sorun yaşamadım şimdi yine hamileyim 27+3 çok şükür yine bir sorun yok😇
Hzlkaya Hifaberra bende kızım 9 aylıktı hamile kaldığımda şuan 26+6 haftalık oldum ağrı sancı çok oluyor karnım çok çabuk çıktı taşımakta zorlanıyorum sırtım belim çok ağrıyor 😞
Hzlkaya Hifaberra beni çok etkiliyor birde hareketlenmiş bebek olunca evin içinde peşinde koşmaktan kasıklarım çok ağrıyor birde hiçbir hamilelik diğeriyle aynı değil gerçekten kızımda 17 hafta kustum ama sonrasında çok iyiydim Ceylan gibi sektim resmen ne sancı ne ağrı hissetmedim oğlumda kusmadım şükür ama bel sırt ağrısı gaz sancıları kasık ağrıları çok oluyor son 2.5 ayıda bi atlatsaydım hayırlısıyla 🙏🏼
Hifaberra Hzlkaya benim de 5 yaşında büyük kızım küçük kızım 10 aylık şimdilik iyi geçiyor elhamdülillah. Kızlarda ki gibi bulantı uyku hiç yok sadece bel ağrım var
Hzlkaya Hifaberra o zaman cinsiyeti farklıdır bana hep öyle dediler inanmadım kız bekliyordum erkek çıktı 😂😂
Hifaberra Cennetkusu192 Çok değişik duygular içerisindeyim. Bir yanım Erken oldu diye üzülüyor bir yanım mutlu. Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşaallah 🤲☺️
Minigimm04 Kizim 4 aylikken hamile kaldim 3 haftalikti düşük yaptim regl oldum reglden sonra gene hamile kaldım suan 11+3 umarim sezeryanda sorun cikmaz ama dikiş yerim cok sizliyor hamilelik ilerledikçe 😕 doktora soyledim bi sorun yok dedi
Hifaberra Minigimm04 bende dikişlerden korkuyorum inşaallah güzel atlatırız bu süreci. Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşaallah 🤲☺️
Hifaberra Ebruozyolcu ikiz gibi büyüyecekler inşaallah 🤲☺️ Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤗